Doprava zdarma nad 1500 Kč

Doprava a platba

 

Způsob dopravy

Pokud je zboží skladem, tak vaše objednávky odesíláme ve většině případů ten samý den (objednávka je uskutečněna do 10:00) nebo následující pracovní den. Je nutné potřeba počítat s časem, který je potřebný k dodání zboží dopravcem (viz přehled níže). Za normálních okolností tak můžete vaši zásilku očekávat do dvou pracovních dnů. V případě svátků a high-peak období (Vánoce, Black Friday, atp.) se může doba dodání prodlužovat.

Dopravu zdarma lze získat při nákupu nad 1 500 Kč (55 Eur). Při vkládání zboží do nákupního košíku vás bude e-shop o částce potřebné k dopravě zdarma informovat.

K přepravě zásilky z našeho skladu k vám momentálně využíváme pouze služby GLS. Do budoucna ale plánujeme nabídku dopravy rozšířit, tak se můžete těšit na další možnosti.

1. Zásilka až domů (GLS) 89 Kč (3,99 Eur)

V rámci dopravy až do ruky (do rukou adresáta na určenou adresu) využíváme společnost GLS. Jakmile je zboží předáno dopravci, tak obdržíte e-mail nebo sms o předpokládaném čase doručení balíčku a také sledovací číslo balíčku. Dodání trvá zpravidla dva pracovní dny a zásilku lze sledovat online na webu dopravce.

Zásilky balíme co nejšetrněji nejen k obsahu zboží, ale i k přírodě. Objednané zboží chráníme vlnitou lepenkou, bublinkovou fólií, vzduchovými polštářky nebo pěnovými buráky. Šetříme přírodu opětovným použitím papírových krabic.


Způsob platby

Objednané zboží lze platit několika formami dle výběru zákazníka.

1. Platba online přes GoPay (online kartou)

Zprostředkovaná platba online umožňuje okamžitou platbu za objednávku. V případě, že se platba online nepodaří, v e-mailu o vytvoření objednávky naleznete tlačítko pro opětovnou platbu.

2. Platba při převzetí zboží (dobírkou)

Pokud zvolíte platbu na dobírku, objednávku uhradíte v hotovosti nebo kartou kurýrovi GLS. Za platbu při převzetí zboží účtujeme poplatek 25 Kč (1 Eur).

 

Termíny dodání

V případě, že je zboží skladem, odesíláme zboží do dvou pracovních dnů (nejčastěji následující pracovní den), v případě svátků a high-peak období (Vánoce, Black Friday, atp.) může dojít k zpoždění.

Pokud zboží není skladem, snažíme se ho doplnit co nejdříve. Pokud o takové zboží máte zájem, tak můžete využít funkci Hlídacího psa, kde Vám po zadání e-mailu přijde notifikace v případě, že je zboží opět skladem. Případně nás také můžete kontaktovat e-mailem, nebo telefonicky a informovat se, kdy bude zboží opět naskladněné.

Zboží vedené jako na dotaz je na cestě od výrobce do našeho skladu, nebo už může být neskladněné, ale ještě nedošlo k zobrazení na e-shopu. Zde opět doporučujeme využít funkce Hlídacího psa, nebo kontaktování naší zákaznické linky, kde zodpovíme vaše dotazy.

 

Průběh objednávky

O průběhu objednávky budete v případě změny stavu informováni pomocí notifikačních e-mailů. Doporučujeme se registrovat v našem e-shopu, kde nalezente celkový proces objednávky a doklady o nákupu.

Výchozí stav objednávky je Přijatá. V případě úspěšné platby online se automaticky převede objednávka do stavu Vyřizuje se. Pokud použijete platbu převodem, objednávka se přepne do stejného stavu po přijetí platby. V případě dobírky se přepíná do stejného stavu objednávky po kontrole.

Jakmile je objednávka odeslána, stav se změní na Odesláno a obdržíte informační e-mail se sledovacím číslem, odkazem pro sledování zásilky a daňovým dokladem. V takovém případě můžete očekávat zásilku zpravidla do dvou pracovních dnů.

Zásilky odesíláme ve chvíli, kdy je celá objednávka kompletní. Pokud si přejete objednávku rozdělit, kontaktujte nás pomocí e-mailu nebo telefonicky. Za každou samostatnou zásilku je však potřeba uhradit náklady na dopravu zvlášť.

 

Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se vaše zásilka nachází.

Doručení přepravní společností GLS

  • na váš email jsme zaslali sledovací číslo zásilky
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete sledovat online na webu dopravce, kde zadáte číslo balíku
  • pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my

V případě, že dopravce zásilku ztratí a nebudete si vědět rady, obraťte se na naší zákaznickou linku +420 778 882 932.

Odkaz na informace ohledně dopravy a platby ve slovenštině zde.

 

Napište nám

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:
 

Vytvořil Shoptet | Šablona Rubin | Design Tomáš Hlad.